Contacts:

Сабақтың мақсаты:

Студенттерді заманауи музыкалық индустрияда өзін дұрыс таныстыра білуге, жеке имиджін қалыптастыруға және шығармашылығын тиімді маркетингтік құралдар арқылы дамытуға үйрету.


Негізгі мазмұны:

Музыкалық маркетингтің негізгі түсініктері;

Әншінің жеке бренді: бейне, стиль, сахналық образ;

Әлеуметтік желілердегі стратегия (Instagram, TikTok, YouTube, Spotify және т.б.);

PR, медиа және жарнаманың рөлі;

Музыкалық өнімді (ән, клип, концерт) нарыққа шығару жолдары;

Әнші мен менеджердің, продюсердің қарым-қатынасы;

Қазақстандық және шетелдік эстрада жұлдыздарының табысты бренд қалыптастыру тәжірибелері.


Күтілетін нәтиже:

Сабақ соңында студенттер:

Өз шығармашылығын аудиторияға дұрыс ұсына алады;

Жеке бренді мен имиджін қалыптастырудың негізгі қағидаларын меңгереді;

Әлеуметтік желілер мен заманауи платформаларды кәсіби қолдана алады;

Музыкалық индустриядағы маркетингтік стратегияларды тәжірибеде қолдана алады.