отмена
Contacts:
-
1т
1 группа тестПреподаватель
Сабақтың мақсаты:
Студенттерді заманауи музыкалық индустрияда өзін дұрыс таныстыра білуге, жеке имиджін қалыптастыруға және шығармашылығын тиімді маркетингтік құралдар арқылы дамытуға үйрету.
Негізгі мазмұны:
• Музыкалық маркетингтің негізгі түсініктері;
• Әншінің жеке бренді: бейне, стиль, сахналық образ;
• Әлеуметтік желілердегі стратегия (Instagram, TikTok, YouTube, Spotify және т.б.);
• PR, медиа және жарнаманың рөлі;
• Музыкалық өнімді (ән, клип, концерт) нарыққа шығару жолдары;
• Әнші мен менеджердің, продюсердің қарым-қатынасы;
• Қазақстандық және шетелдік эстрада жұлдыздарының табысты бренд қалыптастыру тәжірибелері.
Күтілетін нәтиже:
Сабақ соңында студенттер:
• Өз шығармашылығын аудиторияға дұрыс ұсына алады;
• Жеке бренді мен имиджін қалыптастырудың негізгі қағидаларын меңгереді;
• Әлеуметтік желілер мен заманауи платформаларды кәсіби қолдана алады;
• Музыкалық индустриядағы маркетингтік стратегияларды тәжірибеде қолдана алады.
